Mám rád svět

Po delším čase jdu ven na světlo Boží s posledním poetickým výtvorem. Múza se mi teď hlásí jen málo (nebo já ji zanedbávám?). Tak či onak - dnes jsem tu s dílkem po dlouhé době trochu rýmovacím. Nechť je jaro velebeno.

Volně se líná pocit pomalé
klátivosti skrze odpolední čas.
Jemné tóny jazzu provoní
chvíle čekání na zázraky všedního dne.
Chce se mi opěvovat
tisíce obyčejných krás.
Jsem na světě rád
a ledasco se mnou hne.
Je to jen mžik a
chvíle uletí jako pampelišky pápěří.
Já rozhodně nejsem ten,
kdo často láteří
nad osudem či nepřízní času.
Radši vyčkám a
oddám se večernímu hlasu.
Mám rád svět...

Autor: Tomáš Vokroj | čtvrtek 17.4.2014 16:53 | karma článku: 4,35 | přečteno: 227x
  • Další články autora

Tomáš Vokroj

Ten končící rok 2019

Za pár hodin se rozloučíme s rokem 2019. A já si opět sedám k počítači, abych jako obvykle vyplodil krátké bilancování.

31.12.2019 v 18:59 | Karma: 3,94 | Přečteno: 123x | Diskuse| Osobní

Tomáš Vokroj

Ten končící rok 2018

Další rok se s námi za pár hodin rozloučí a já jsem si zase sedl před monitor, abych naklepal do kláves nějakých pár slov k tomu uplývajícímu roku 2018.

31.12.2018 v 16:50 | Karma: 4,75 | Přečteno: 165x | Diskuse| Osobní

Tomáš Vokroj

Ten končící rok 2017

Letošní rok je skoro za námi a já jako obvykle bilancuji. Letošek pro mne měl příjemnou příchuť normálního běhu.

31.12.2017 v 12:26 | Karma: 5,93 | Přečteno: 148x | Diskuse| Osobní

Tomáš Vokroj

T.E.L.l

Včera večír jsem měl jasný plán a to konkrétně, že se potkám se svým skvělým kamarádem. No a osud tomu chtěl, takže jsme se sešli ještě i s Evičkou. Domů jsem dorazil krátce před jednou a po cestě jsem vtiskl setkání do pár řádek.

16.3.2017 v 20:22 | Karma: 12,08 | Přečteno: 206x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Vokroj

Vytížení za dne

Nedalo mi to a dnes po práci se mi honil hlavou okamžitý nápad - takový v podstatě úlet. Je to vlastně první báseň letošního roku, tak doufám, že můj blog zas ožije a budu v tomto prostoru sdílet ta moje vnitřní pnutí a tak vůbec.

1.2.2017 v 18:21 | Karma: 9,82 | Přečteno: 112x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 306x
Jsem romantik, depresář a snílek. Rád píšu, maluji, kreslím a sektávám se s lidmi.

Seznam rubrik